Bożonarodzeniowe kartki świąteczne znajdziesz TUTAJ.
W przypadku dużych baz klientów możemy użyć poczty e-mail. Co prawda, nic nie zastąpi ręcznie napisanej kartki, jednak w przypadku wielu odbiorców jest to jak najbardziej dozwolone. Przejawem dobrego smaku z naszej strony w przypadku wysyłki zbiorczej będzie ukrycie pozostałych adresów. Jeśli nie możemy wysłać do każdego klienta indywidualnej wiadomości, stwórzmy przynajmniej jej wrażenie.
Jak powinna wyglądać wiadomość?
Wiadomość z życzeniami oprócz tego, że powinna pokazywać wyjątkowy klimat świąt, powinna też być zgodna z zasadami etykiety. Jeśli decydujemy się na załączenie dodatkowego pliku z grafiką, zadbajmy o to, by nie był on zbyt dużej wielkości.
Bezwzględnie ważną zasadą, szczególnie w przypadku wysyłania życzeń do klientów, jest pamiętanie o tytule wiadomości, jej przejrzystości, a także o poprawności ortograficznej i gramatycznej. Zawartość merytoryczna zależy już od naszych preferencji. Warto jednak uważać na zbyt osobiste życzenia, zwłaszcza w relacjach biznesowych.