Wizytownik - podstawowy atrybut biznesmena

Garnitur, dobre buty i nienaganna fryzura są konieczne, jeśli chcesz sprawiać wrażenie profesjonalisty, ale nie zapominaj, że diabeł tkwi w szczegółach. Stylowy wizytownik to gadżet, który skutecznie ugruntuje Twój profesjonalny wizerunek.
wizytówka
Wizytowniki zasadniczo dzielą się na te przeznaczone do przechowywania własnych i cudzych wizytówek. Pierwszy powinieneś mieć zawsze przy sobie, zwłaszcza podczas konferencji czy tragów, gdzie na potencjalnego partnera biznesowego można trafić na każdym kroku. Drugi typ wizytownika służy przede wszystkim do przejrzystego uporządkowania wizytówek, które Ci wręczono i jako taki może mieć stałe miejsce w biurku czy teczce.

Przeczytaj również: Plecak biznesowy do pracy. Jaki model wybrać?

Minimalistyczny wizytownik

Ze względu na specyfikę, model na własne wizytówki powinien być znacznie bardziej reprezentacyjny, ponieważ wyciągasz go przy klientach i partnerach biznesowych. Nie trzeba dodawać, że taki sposób wręczania wizytówki wygląda znacznie lepiej, niż gdy przetrząsasz torbę, kieszenie czy portfel w poszukiwaniu kartonika z danymi kontaktowymi.
Wizytownik tego typu może być zamykany podobnie jak paczka papierosów lub zapalniczka Zippo, otwierany od góry lub bez zamknięcia – wtedy wizytówki przytrzymuje specjalny klips. W zależności od budowy, kartoniki można wyciągać lub wysuwać, co znacznie ułatwia ich przekazywanie.

Jaki wizytownik wybrać?

Styl wizytownika zależy od wykonywanego zawodu, jego prestiżu oraz efektu, jaki chcesz wywrzeć. Klasycznym wyborem będzie model z ciemnej skóry, na przykład dobrany do kolorystyki portfela. Nieco bardziej ekstrawaganckie i nowoczesne są wizytowniki wykonane z metalu, które miewają fantazyjne zamknięcia i mogą być grawerowane lub ozdobione kolorową grafiką czy emblematem.

Wizytownik wzorzysty będzie dobrym pomysłem dla pracownika z branży kreatywnej, ale managerowi zdecydowanie bardziej polecamy model gładki, ozdobiony co najwyżej logiem producenta.
Zdjęcie: Envato Elements